lördag 7 februari 2009

9/7 Sambon

Några ord om min sambo....

Han är hysteriskt fotbollstokig och måste kolla på fotboll i princip alla dar i veckan. (Känns som alla dar i vecka iaf).
Han är inte precis bra på att diska, däremot väldigt bra på att ignorera diskberget.
Han är ju rätt bra på att städa iordning så att man åtminstone får illusionen av att vi har städat. Även när det egentligen är en hälsofara att vistas i huset. (För övrigt har vi lite olika syn på hur man storstädar)
Han kan spela online-biljard i fem miljarder timmar på raken. (En mycket märklig sysselsättning om du frågar mig).
Han har en massa konstiga saker för sig som ibland kan göra mig galen som jag inte ska ta upp här.

Men när han har slrivit en stor lapp i köket där det står att an älskar mig. Då är han den bästa i hela världen!!! Fast att lappen står dubbelvikt ovanpå diskberget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar