söndag 15 februari 2009

17/12 The Hills-späckat

Under den gångna helgen har det varit "The Hills"-maraton på MTV. Jag har kollat...Jag har blivit helt inne i serien och har koll på alla. Nu har det gått så långt att jag inte ens kan vänta tills de nya avsnitten sänds på MTV utan jag har suttit framför datorn å kollat på amerikanska MTV eftersom de ligger några avsnitt före. Å igår kollade jag tilloch med på "the after show". Patetiskt!! Värst är det att jag kommer sitta framför datorn även nästa vecka å kolla på säsongens sista avsnitt. Där kommer jag sitta och drömma om att jag också bor i Hollywood med eget privatjet som jag och gänget tar och flyger till Cabo med och bor en vecka i "sommarhuset". Party fem dar i veckan och alltid skitsnygg. Nu när jag tänker efter är det ju ganska likt mitt eget liv. Fast jag bor i Bodafors, kör audi, partar fem gånger om året å åker till mamma å pappa när jag ska sola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar