tisdag 10 februari 2009

8/9 Skaka rumpan en måndag!

En gång för länge sen hade jag och mina kompisar en dansgrupp. Vi mixade egen musik och gjorde egna koreografier. Vi rev av en del applåder när vi hade ett uppträdande. Men framförallt så var det askul!! Träningarna varade kanke i tre timmar, varav den första bestod av att uppdatera varandra om det senaste. Vi gick ju även i samma skola så vi sågrs ändå hela dagarna.... Detta skedde under tre år tror jag. Det var iaf dans som gällde under gymnasietiden. Å vad kul vi hade!

Nu när jag helt plötsligt har en fritid så har jag anmält mig till studieförbundets kurser. Bland annat dans. Det ska tydligen vara lite bladat med jazz, street, hiphop, show... Ja vi får väl se hur det går. Jag har ju mest kört step de senaste åtta åren så det tar kanske lite tid att komma in i gunget igen. men jag hoppas det blir kul. Jag är väldigt förväntansfull kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar