söndag 15 februari 2009

24/11 Det gör ont!

Det gör ont!! Jag har träningvärk!! Hade step i lördags. Det var väl lugnt. Men Mia å jag plockade fram varsin boll efter och skulle egentligen bara köra lite mage å rygg. Men när de ändå var framme så testade vi lite andra övningar. Jag är inte så himla bra på det där med bollträning. Jag vet ju att det är hur bra som helst men det kräver lite övning. Men det är ju så vansinnigt effektivt!!! Så mina bröstmuskler och min häck smärtar!!!!
Dessutom knackade hurt-mia på dörren igår när jag hade söndagskoma å sa att vi skulle ut å gå. Sagt å gjort! En styck långpromenad på dryga timmen. Det var hur skönt som helst. Solen sken. Små snöfligor föll. När jag kom hem kunde jag knappt ta av mig skorna. Så jäkla stel!! Men jag klagar inte. Jag tog en välbehövlig dusch å sen somnade jag framför tv:n.... vid tre på eftermiddagen. Sen var det mörkt när jag vaknade. Märkligt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar