söndag 15 februari 2009

21/11 Champinjoner, vitlök och parmesanost

Nu är det, gott folk, äntligen fredag. Helgen är här. Jag ska nu lämna mitt lilla skrymsle å bege mig till willys för att inhandla champinjoner, vitlök och parmesanost. Ikväll blir det svamprisotto och karréskivor till middag. Konstigt med karréskivor till kanske men det fanns i frysen... Kanske slår jag till med ett glas vin till idol också. Det återstår och se. Jag ska ju trots allt träna imorgon bitti så jag får väl ta det lite lugnt. Man blir ju på pickalurven för minsta lilla nu för tiden.

Å just det jag. Mia ska med och träna. Mycket roligt tycker jag. Tydligen så har hennes ryggont inte alls nåt med den avslutade graviditeten att göra så barnmorskan sa att det är fritt fram att träna. Härligt både för henne och mig tycker jag!!

Nu tar jag helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar