tisdag 10 februari 2009

19/9 Kräftkalas med de bästa i världen!

Eftersom jag och mina vänner har lite svårt att synka våra lediga helger så blir högtider och så lite fördröjda. Vi ska ha kräftskiva i oktober. Imorn ska jag koka fem kilo kräfter samtidigt som jag är barnvakt åt brorsdottern 1,5 år. Det blir ju spännande...
Evelina fyllde år i januari, jag i mars, jenny i augusti och emma i oktober. Det har obefintligt firande av oss alla så vis lår ihop det. När? I mitten av november. Det var de här två helgerna vi kunde allihop samtidigt. Fram tills jenny fick nytt jobb. Nu kanske det blir kräftkalas utan henne och hennes kärlek... Men hon kanske kan vara med på videolänk??
Alltid lika spännande när almanackorna kommer fram och planeringen skall göras. Men det ska bli fantastiskt roligt att sees allihop. Senast var nog midsommar. Då var nästan alla med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar