torsdag 26 februari 2009

Vårkänslor och nya gardiner

Igår fick jag första stiget av vårkänslor. Det måste berott på att fåglarna kvittrade som attan på morgonen. Efter jobbet gick jag en kort sväng på stan. Det var så längesen jag gick på stan! Inte för att jag besökte varje affär men en iaf. Var inne på Textilhuset och kikade lite. De har ju prockat fram så mycket fint. Vill ha, vill ha, vill ha!!!!

Eftersom julgardinerna fortfarande sitter uppe tänkte jag att det kanske kan vara dags att göra nåt åt det. Å putsa fönstren. Åtminstone på insidan. Det är så längesen jag gjorde det så det är pinsamt. Eftersom vi har mycket ljus tända i fönstren så är det en fet hinna på rutan. Vissa fönster har jag inte putsat en enda gång sen vi köpte huset... Undra hur länge man kan strunta i det? Om plusgraderna håller i sig så får jag nog se till å fixa det här under helgen. Japp. Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar