tisdag 10 februari 2009

29/9 Asförbannad i ottan!

Min kära sambo går upp 04.50 var tredje vecka. Själv sover jag som en klubbad säl så jag har inte nån koll alls om vad som händer på mornarna. Denna veckan är en sådan tidig vecka. Eftersom vi skaffat en kattunge som inte sover alls på nätterna så har vi valt att stänga sovrumsdörren så den stora och lilla katten får sova ihop och kanske bonda lite.

Idag valde min sambo att inte stänga dörren när han lämnade sovrummet. Detta innebär att när han stängt ytterdörren efter sig vid 05.05, springer lilla katten upp till mig och studnar på mig så jag vaknar. 05.05!!!! Det är ju för fasen mitt i natten!!! Det är så okristligt tidigt så det borde vara lag på att sova vid den tiden! Och den där katten som tror att han är kulan i ett flipperspel stretade emot och vägrade somna igen.

Tack älskling för detta!!!! Och kom ihåg. I två veckor nu så är det jag som går upp först medan du ligger kvar i sängen och ska sova.... Moooohhhhaaaaahhhaaahhhaaaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar