söndag 15 februari 2009

8/1 IKEA-utflykt med föräldrarna. Mysigt!!

Badrummet hemma ska få en liten make-over. Vi ska sätta in lite möbler med förvaring och ett nytt handfat. Det som finns nu är ett pytte-pytte-litet handfat som knappt lillfingret får plats i. Men såklart så strular det och pappa får fixa och trixa lite så vi får det som vi vill. Så jag passade på att haka på mina föräldrar när de åkte till IKEA under julledigheten. De skulle köpa lite handtag till köket och jag tänkte visa mina planer för pappa.

Föräldrarnas handtag fanns inte hemma... Men jag fyllde hela bilen med köksskåp som ska bli badrumsmöbler. Å då menar jag verkligen att jag fyllde bilen. När jag såg pallen de köärde ut till mig höll jag på att dö. Jag skulle ju bara ha några skåp ju.... Men nu finns de hemma. Ligger visserligen i hallen och är jättemycket i vägen. Men de är ju hemma iaf. Nu ska jag återigen bege mig till det förlovade landet IKEA å köpa ett handfat. Hoppas att det verkligen finns hemma så kundtjänst inte lurar mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar