söndag 15 februari 2009

Dagens rapport

Dagen har varit en klassisk söndag. Vaknade vid sju-tiden. Det var aldeles för tidigt för att gå upp så jag somnade om igen. Vaknade först vid halv tolvtiden igen. När micke gett upp söndagshänget i sängen så höll jag ut... till halv två. Kollade lite dåliga serier. Grät en skvätt som jag alltid gör åt söndagstv...
Efter det har jag inte åstadkommit något alls. Jag har surfat lite, zappat lite och sen kollat film. Nu är klockan elva och jag ska upp tidigt eftersom det är måndag imorn...

Undra om man faktiskt ska försöka producera nåt imorn? Utanför jobbet alltså. Där är man ju lite flåsad i nacken så där lär jag ju göra saker. Nej jag menar hemma. Kanske måla färdigt tvättstugan? Kanske träna? Kanske städa? Hmmmm..... Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar