tisdag 10 februari 2009

8/8 Bröllopsstassen

Nästa lördag gifter sig min bror. Och när brorsan gifter sig så måste man vara fin!! Det funkar inte att ta på sig nån kjol och hoppas man inte syns... Nu kommer det vara familjefotograferingar och en massa sånt. Under hela sommaren har jag hållit utkik för en fin klänning att ha på mig. Har jag hittat nån??? ICKE!!!!!

Vad gör man då? Jo. Man syr en själv. Så det har jag pysslat med under ett par dagar. Imorn kommer mamma och hjälper till lite. Det är lite knöligt att passa in nålningen i ryggen själv liksom... Så imorn är nog klänningproblemet kirrat. Vi får väl se om man får skämmas eller om man kan visa sig offentligt i den sen. Men än så länge så ser det oväntat bra ut faktiskt. Men som sagt. Den är ju inte klar än....

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar