lördag 7 februari 2009

5/5 Mitt nya liv

Herregud vad skönt att det är måndag! Nu börjar mitt nya liv! eller åtminstone mitt nya träningsliv. Nu när man inte har klasser längre så måste man skaffa sig diciplin. I det nya livet ingår också att lära sig gå upp på mornarna. Idag tog jag ett litet litet steg. Jag tyckte nämligen att det var lite härligt i morse. solen sken på mig. Jag vaknade faktiskt när klockan ringde. Det brukar jag ju inte. Det som normalt händet är att jag i ett medvetslöst tillstånd stänger av kolckan och somnar om. Sen hävdar jag att det aldrig ringt. Det är aldrig nån som tror mig. Undrar varför...

Men åter till denna morgon. Jag låg där och tittade lite i taket och funderade på om jag faktiskt skulle gå upp när jag ändå var vaken och tyckte att morgonen var lite härlig. Såklart gjorde jag inte det men jag var medveten vid varje svoozning. Å det är ett litet steg åt rätt håll!!

Senare idag blir det träning med Mia. Lite styrka och lite kondition... Å sen ska jag hel å kolla 100 höjdare!

Härliga måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar