lördag 7 februari 2009

3/6 Sol, sol, härliga sol!

Sommaren är verkligen här med besked!! Å det är så himla härligt!!! Vi sitter ute på lunchen å jag ser ut som en kräfta kl ett. Tur att man har kontorsjobb.... Låg på en ö i Stockholms skärgård i helgen. Det var ju helt fantastiskt gött!! Det är så livet ska vara!

Däremot var det en bastu när man klev in på gymet igår... Det brukar vara ganska fuktigt och klibbigt i trappen upp till gymmet eftersom simhallen är där. Men när jag öppnade dörren till gymmet igår kändes det som när man kliver av planet på solsemestern. Det var som att gå in i en vägg. Så jäkla varmt!! Jag fick nöja mig med 20 min konditionsträning å sen lite magträning.... Hoppas man vänjer sig snart så man kan leva normalt utan huvudvärk, illamående å rödbrända axlar.

Missförstå mig inte. Jag klagar inte. Jag älskar att sommaren kommit till Småland. Jag hann bara inte riktigt med att vänja mig... Men aj like it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar