lördag 7 februari 2009

18/4 Singstar är ett otyg!

Med risk för att bli lynchad så tänker jag nu såga singstar som partyspel.

Om man är ett gäng musiker, har växt upp i kyrkokören eller bara är jäkligt bra på att sjunga så är det ju toppen! Men för oss dödliga som är skitkassa på att sjunga är detta spel bara en plåga. Jag kan tänka mig att jag skulle tycka om det om jag satt ensam hemma och spelar själv. Då kan jag sjunga falskt utan att skämmas. Eller möjligen på efterfesten när man fortfarande är tokfull...

Jag var på möhippa i helgen. Där var det singstar som gällde på kvällen. Visst. Bruden tyckte det var jättekul å många av hennes vänner också. Men JAG KAN INTE SJUNGA!! Å jag har inte varit med i kyrkokören. Å jag har inte ett eget band! Jag säger bara det. Om nån drar fram singstar på min möhippa så får de fan ställa fram spriten samtidigt! Annars drar jag hem!

Behöver jag säga att möhippan var helt alkoholfri??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar