lördag 7 februari 2009

15/7 Majk och Christian i utlandet

Sambon är i Tyskland och provianterar idag. Förr åkte de ett helt grabbgäng, men idag är de bara två.
Det brukar vara ganska mysigt att åka dit även om man bara kommer 500m in i landet... Men man får åka båt. Fyra gånger dessutom! När jag var liten så var det semester när man åkte båten över till Danmark. Jag kan fortfarande känna känslan när man står på däck och tuggar på taxfree-inköpta vingummin... Härligt!!

Jag vet att han kommer komma hem men en massa olika whiskys som man knappt får lukta på. Man ska lukta med andakt... Jösses. För köpte vi en massa konstig sprit men nu blir det nog inte så mycket annat än whisky och kanske rom? Vi hinner ju liksom inte dricka upp eller bjuda bort den... Däremot hoppas jag att det kommer en massa gott vin!! Det är ju semester snart å jag har hört att man ska dricka en massa sånt då... "Var e boxen? Där e boxen!" Haha.. nej men man kanske höjer den nuvarande ransonen på typ två glas i månaden... Ååååå vad jag vill ha semster nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar