onsdag 6 maj 2009

Ständigt detta problem

Varenda dag finns ett återkommande problem i vår lilla två-mannafamilj. Vad ska vi ha till middag idag? Jag säger alltid kyckling. Jag kan äta kyckling i alla dess former väldigt länge. Helt ok för min del men inte för mickes. Har inget emot att inte äta kyckling men jag har så dålig fantasi bara. Som idag. Jag har ingen aaaaaaaning vad som ska lagas. Inga idéer. Inga cravings.
Micke vill ha pizza. Jag är inte speciellt sugen... Skit också. Betyder det här att jag kommer komma hem med tre kartonger idag? Två med pizza å en med gräsklippare? Suck...

1 kommentar:

  1. Veckoplanera!! Det är det som gäller, då slänger man inte energi och pengar på pizza utan har en lista att gå efter varje dag att ta upp ur frysen och sånt=kanon! Det funkar, låter trist, men man får ju byta ut maten varje vecka förståss haha
    lycka till=)

    SvaraRadera