måndag 4 maj 2009

Helgen i bilder

Här kommer en snabbsummering av helgen i några få bilder. Jag har ju fortfarande inte lyckats köpa ett minneskort till min telefon så jag får ju liksom inte plats med så många bilder. Nu har jag snart haft telefonen i två år så nu tänker jag vänta till jag köper nästa telefon. Men här kommer iaf bilderna...

Vi började ju dan på danshögskolan. Snygg-emma dansade och snygg-evelina fotade. Jag läste klickbilagan och paparazzi-fotade den här bilden...























Vi begav oss ut i Stockholm med sikte på Cirkus. Jag fick hänga med de här två läckerbitarna hela kvällen.
























Vär på humorgalan intog vi våra platser. Ganska bra sådana om jag får säga det själv! Det var
kändisspotting på hög nivå. Vad sägs om färjan-håkan, marie sernholt, eva röse, tony irving och kichti tomita (hur det nu stavar). De två senare hånglade dessutom. Mycket märkligt. Tog tony fel?



Sen har vi avslutningen på shoppingdagen. Flädersorbet i kungsträdgården. Najs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar