torsdag 21 maj 2009

en enormt slapp dag!

Jo men det var ju mycket man fick gjort idag...
Jag började med att vakna 12.30. Vet ni hur sent det är?? Visserligen har jag ju varit helt vansinnigt trött men 12.30 är ju larvigt. Sen fortsatte dan med att slappa lite i soffan. Kolla på en film. Sen tvingade micke ut mig på en promenad. Mycket välbehövlig! Och mycket härlig. Micke ville känna på badvattnet. Om nån känner sig sugen på ett dopp så meddelar han att det inte var badtemperatur ännu. Överraskad?

Det enda vettiga som gjorts är att vi har mätt upp altanen ordentligt så att jag kan rita upp den och speca virket. Jag tänkte att det skulle beställas på måndag så att vi kan börja med eländet nån gång. Jag vill ju ha min fina altan så att vi har någonstans att sitta. Nu känns det inte helt bekvämt att sitta på altanen. Man sitter som på ett podie. Inte så privat direkt.

Så jag antar att det är dags att sätta igång ritandet nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar