onsdag 20 maj 2009

Gaaaaahhhh...

Gaaaaahh... Jag skriver ju ingenting!! Jag har inget att säga just nu. Jag är lite låg och entusiasmen har försvunnit långt, långt bort.

Jag försöker peppa mig själv med att det är långhelg. Det känns lite bättre.

Å så har klänningen kommit. Men jag måste skaffa större boobs för den är lite stor där. Kanske tre storlekar större... Så alternativet att sy in den kanske känns lite bättre. Det är ju inte direkt så att jag är plattbröstad nu. Kanske jag ska ta å gå i mina väldigt rosa skor hela helgen? Jag blir ju lite glad av dem och jag måste ju ändå gå in dem. Micke tycker ju förstås att jag ser ganska fånig ut i tokrosa, höga skor till mjukisbrallor, rufsig frilla och osminkad feja... Men han har sagt att han tycker om mig änså och jag tänker hålla honom vid sitt ord!

Den här långhelgen ska firas ikväll med taco och rödvin framför Grey´s anatomy. Kanske med ett par tokrosa skor till. Det finns dock ett problem med dem. När jag ligger i soffan vill jag gärna ligga med benen korsade över varandra. Jag tycker det är bekvämt. MEN. På mina rosa skor sitter det ju en liten boll. Då är den liksom ivägen. Jag vet! Idiot-problem.

Jag ska sluta tjata om mina skor nu. Men de gör mig fortfarande lite glad. Jag åker och köper ananas till tacon och smågodis till micke nu istället.

Skumt inlägg det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar