tisdag 19 maj 2009

Spikat!

Jag har just varit iväg på massage här på jobbet. Efter en rejäl knådning fick jag testa massörens spikmatta. Så jäkla ont det gjorde då! Och så jäkla skönt! Nu ska jag också bli med spikmatta. Jag ska investera i detta till både mig och micke. Jag är helt övertygad om att det kommer göra oss båda gott. Det är inte säkert att han förstår det men vad ska man göra när han inte förstår sitt eget bästa? :-)

Det hettar fortfarande på ryggen fast det var en kvart sen jag klev av...

1 kommentar:

  1. hejhej vad jobbigt det är att lämna kommentarer till din blogg, är det för att jag har blogg nån annastans man måste fylla i massa grejer och skriva av ett ord o greja=JOBBIGT!!
    Du sätter väl ut ett kort på er när ni varit på bröllopet=nyfiken u......spikmatta.....hmmm låter smärtsamt...vad är en sån bra till då?

    SvaraRadera