fredag 8 maj 2009

Cribs - mias kontor

Jag har funderat på om jag måste städa mitt skrivbord snart. Jag har inte bestämt mig. Nu när jag ser bilden på skärmen så ser det inte alls lika stökigt ut som det gör i verkligheten.

För i verkligheten så står det tre tomma pet-flaskor på skrivbordet. En varmakoppen-mugg, en "godis-mugg", ett tomt glas. Det finns papper som tillhör ett pågående projekt, jobbet med kataloghusen och en del angående kommande sommarfesten. Blandat med detta finns små komihåg-lappar som man måste ha. Nu när jag rabblar upp det så kanske jag måste organisera lite iaf...
Men förra veckan tömde jag min pappersinsamling. Sist jag gjorde det var lagom till julledigheten. Behöver jag säga att jag var tvången att gå tre gånger?

Jag ska tänka lite till på det här med städnigen. Vi får se hur det blir. Det kanske går en vecka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar