fredag 8 maj 2009

Sista strykningen är gjord

Ni vet det där garderobsprojektet jag påböjade för tre veckor sen. Det har ju legat lite i dvala ett tag. Jag har fått lite svårt att få tummen ur när det gäller att måla klart hyllplanen. Men iggår efter kl tio på kvällen så tog jag tag i det. Så nu har jag målat klart dem. Ikväll blir det till att sätta upp konsollerna så jag kan få upp hyllplanen. Det innebär att vårt sovrum kommer bli aningens mer najs att vara i. Att det kommer bli något lite lättare att hitta när allt får sin plats i vår nya fina garderob. Om det vill sig väl så ska ni få en liten bild på nya fina lila garderoben på söndag. Men jag lovar inget. Man vet inte om det kommer nåt annat viktigt emellan. Typ kolla på TV och pilla lite navel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar