lördag 23 maj 2009

Heeeelt förslöad

Såååå.... Vad har jag gjort idag??? Ingenting! Nej just det. Ingenting idag heller. Jag har legat och slöat i soffan hela dan. Har kollat på Oprah, en film, lite Tyra, lite mer film...
Men imorn ska jag ha step-pass 10.15 så då kanske det händer lite mer. Vi får se.

Det enda som skiljt de senaste kvällarna åt är "kvällens drink". Micke ha gjort en "kvällens" varje kväll. Än så länge har de fått med beröm godkänt. Andra ord för smaskiga!

Nej men det var nog allt för ikväll. Jag ska kämpa på lite med den där jäkla boken som aldrig tar slut. Hemsöborna ni vet... Jäkla skitbok. Jag gör det samtidigt som jag tjuvkikar på tv:n. Tänker att om jag blandar skttrist bok med lite spännande tv så kanske den blir bättre. Bra taktik? Jag återkommer om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar