fredag 15 maj 2009

Ääääääääntligen fredag,

Vissa fredagar är lite skönare än andra. Den här veckan har varit en jävla skitvecka på många olika sätt. Jag är väldigt glad över att den snart är över!
Helst hade jag velat åka hem till micke och krypa ner bredvid honom med en filt å mysa och kolla på tv. Men istället ska vi på födelsedagsmiddag hos svärföräldrarna. Jag hoppas på en snabb middag så man får åka hem sen. Låter hemskt men det är så jag känner just nu. Är inte det minsta sugen på att vara familjär.
Dessutom måste vi fortsätta städa hemma. Jag tillbringade flera timmar i datarummet igår. Det var vidrigt skitigt och vansinnigt stäkigt. Fashinerande hur mycket skit man kan samla i ett enda rum... Jag organiserat badrumsskåpet lite också. Men det är fortfarande städning i resten av huset kvar. Suck. Undrar om jag någonsin blir vuxen på städfronten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar