fredag 5 juni 2009

Vissa fredagar är lite bättre än andra

Efter en riktigt sunkig vecka är det faktiskt nästan helg. Ofta är det skönt när helgen kommer, men ibland är det lite extra skönt. Detta är en sån helg. Jag är trött, det har varit en massa strul på jobbet och jag har inte sett min sambo på hela veckan. En riktig skit-vecka.

Men nu kommer helgen. Den ska inledas med fotboll på Emåvallen. Mickes tjejer spelar match ikväll kl. 18.00. Nu har jag ju missat ett par matcher så det är bäst att gå och kolla.
Imorn ska vi till stora staden Jönköping. Micke ska shoppa loss i thai-butiken. Som ett barn i en godisaffär... Sen ska vi på bio-date. Å antagligen käka middag också. Det sk abli väldigt mysigt. Jag älskar att gå på bio med micke. jag får hålla handen och kela en massa. Me like!

Sen antar jag att jag ska måla en del och kanske städa? Vi får se vad man har lust med. (eller vad micke tvingar mig att göra...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar