torsdag 18 juni 2009

Lite ofokuserad idag

Jag är lite ofokuserad idag. Dels är jag trött, dels förväntansfull inför imorn och dels planerar jag bröllopet nästa vecka. Jag blev ju inkallad värd/toastmadame förra veckan. Tur att jag har en fiiiiin klänning nu då! Christian, min medvärd/toastmaster har redan fixat en massa men det är ju fortfarande en del som skall fixas. Så ja är liksom lite kluven. Men vi har en hel del bra idéer som kan bli riktigt bra. Det gäller bara att fixa det sista.

Men världens bästa sambo lovade iaf att han skulle åka in och handla idag. Stackarn. Jag vet inte vad som är värst. Trängas med pensionärerna eller trängas med alla andra som handlar efter jobbet dan innan midsommar? Men det är väldigt skönt att slippa. Bara åka direkt hem och hångla. För det tänker jag göra. Jag ska hångla! Midsommarhångla! Underskattad aktivitet måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar