tisdag 9 juni 2009

Men åååååååå....

Varje tisdag de senaste två månaderna har jag haft pass på gymet. Inget konstigt med det. Idag är det tisdag så det innebär att jag har pass idag. På morgonen idag packade jag mina träningskläder. Brallor, sport-bh, linne, topp, dojjer och musik. Allt trycks ner i väskan och ställs i hallen i köket.

45 minuter senare öppnar jag dörren till jobbet, hälsar på Ia i receptionen och... FAN!!! Träningskläderna ligger kvar i hallen. FAN!! Det här innebär att jag måste åka till Bodafors igen innan passet börjar. Och nu när jag sitter här på jobbet å försöker klura ut när jag måste åka för att hinna tillbaka till Nässjö i tid. Då inser jag att jag inte har packat ner linserna heller.

Jag trött och förvirrad på morgonen?? Jag förstår inte vad du pratar om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar