torsdag 11 juni 2009

Säsongsavslutning för Greys

Jag antar att alla såg Greys Anatomy igår. Man kan ju säga att det är världens bästa serie som jag förjer SLAVISKT varje vecka. Och jag gråter VARJE vecka. De senaste fem veckorna eller så har det varit helt hemskt. Jag har liksom suttit och hulkat hemma i soffan. Tårarna har forsat nedför mina kinder.

Så igår. Säsongens sista avsnittt. Izzi vaknar och har minnet kvar. Men vad FAAAAAN!!! Det går ju skit ändå. Sen tror man att det ska bli bra och då helt plötsligt så går det åt helvete i alla fall. Å på toppen av det så är John Doe, den helt krossade mannen, George! Hallå!!!! Omde dör som det verkade när det slutade så vet jag inte vad jag ska ta mig till!! Jo det kanske jag vet men jag blev lite upprörd i soffan igår.

Himla säsongsavslutninar. De är ju inte häslosamma. Varken för karaktärerna eller tittarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar