söndag 14 juni 2009

Slappar till "the city"

Än så länge har jag inte lyckats få nåt vettigt gjort idag. Mamma var här på förmiddagen och hjälpte mig sy in klänningen till bröllopet. Så nu sitter den förhoppningsvis uppe. Sen hon åkte har jag gjort.... ingenting. Jag har legat i soffan och kollat på "the city"-maraton på MTV. Micke håller just nu på att fixa lite mat och sen antar jag att jag blir nedskickad i källaren för att måla stolarna igen.
Jag målade alla utom en igår. Men jag insåg också att jag kommer vara tvungen att måla dem tre gånger för att färgen skall täcka. Sjukt tråkigt att sitta ensam i källaren måste jag säga. Det blev dock lite bättre när micke plockade ner min gamla stereo och satte på. Då ficka jag ju lite bakgrundsmusik. Tyvärr funkar inte CD-spelaren längre. Men ett av mickes gamla kasettband satt i så det fick duga. På ena sidan Backstreet Boys och på andra "Mickes party-mix". Så jag satt och nynnade till "I want it that way" och "Where going to Ibiza" med Vengaboys igår eftermiddag. Härlig musik...

Ljuset i dagens tunnel är ju att jag är ledig omorn. Det känns helt fantastiskt skönt måste jag säga. EN bonusdag mår man alltid lite bättre av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar