onsdag 10 juni 2009

Emma och Evelina! Nu gjorde jag det!!

Ni kanske undrar varför jag lägger ut en bild på mittt öra? En ganska dåli bild dessutom. Men det är faktiskt inte så lätt att ta bild på sitt eget öra. HUr som helst... När jag fyllde år fick jag ju en present av Emma å Evelina. Å igår så gjorde jag slag i saken och utnyttjade min present.
Så nu har jag också hål i öronen som alla andra av det kvinnliga könet. Det känns ytterst märkligt kan jag säga. Igår när jag låg i soffan och kollade på tv så kunde jag inte fatta vad det var som låg bakom örat och störde min sköna liggställning. Aaaahh... just det ja. jag tog ju hål i örat innan ju... Antar att jag vänjer mig så småningom.

1 kommentar:

  1. hahhahaaa vilken rolig present=) kul att ha öronhängen sen....lite finare längre och sådär, förresten var är mina bilder från bröllopet??? ang midsommar förresten, så blir det hos far, men tack så JÄTTEmycket för förfrågan=blev jättegla!! kanske kan grilla ihop nån helgda så man får se huset=) kram

    SvaraRadera