måndag 8 juni 2009

Bio-date med den bästa av alla!

Jag och sambon var på bio-date i lördags. Vi såg nya Terminator. Det var bra tycker jag nog. En bio.film. Altså en sån film som ska ses på bio.
Kvällen innan tyckte vi tv-utbudet var litetrist så då tyckte jag att vi kunde se terminator 3. Jag kommer inte riktigt ihåg den så det kunde ju vara bra att uppdatera sig lite. Micke höll med så det blev T3.

Och vad jag kämpade. Jag var ju som vanligt sjukt trött så jag kämpande allt jag kunde. Höll mig vaken max en timme men jag tror ärligt talat inte att jag höll ut så länge. Jag var helt däckad! Micke bara suckade åt mig. "Det var ju du som ville se filmen! Kan du inte nån gång se en hel film?" Ups...

Hur som helst så hade vi en fantastisk dag i Jönköping. Köpte en matta till badrummet, en hålslev till Mickes vårrulle-friterande sen lunch å bio. Very najs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar