tisdag 23 juni 2009

Mia på klackar av....

Jag gillar ju skor. Jag gillar skor med klackar. Däremot gillar jag inte att ha klackar på mig till vardags. Framförallt inte till jobbet. Det känns liksom inte riktigt jag att trippa in på kontoret i klackar. Jag är mer gympadojjor-tjejen på jobbet. MEN...

På lördag är det ju dags för bröllop. Bröllop innebär fest. Fest innebär klackar. Och vilka skor jag ska ha vet ni ju. Jag har ju ältat en del... Men jag har ju inte hunnit gå in dem över huvud taget. Så idag är det knallrosa klackar till jobbet. Känns såååå konstigt. Men så är det. Lita glamour i vardagen.

2 kommentarer:

  1. Vem är det som ska gifta sig?

    SvaraRadera
  2. Det är ett par vänner som bor i Bodafors, Patrik och Karolin. Hon kommer från Göteborg så därför ska de gifta sig där. Ska bli väldigt roligt!!

    SvaraRadera