måndag 29 juni 2009

Jag flexar!

Jag kom sent till jobbet idag... säkert 45 minuter sent. Men det gör inget för jag har flex. Men... Meningen är ju att jag ska jobba 45 minuter extra idag då. Men jag tror jag skiter i det idag. Det är så himla fint väder. Jag kan jobba länge nästa vecka när det inte är 25 grader och strålande sol ute... Så snart stänker jag av burken och åker mot solning på gräsmattan och glass under plommonträdet. Kanske man kan få lite hångel på trappan också. Ibland har man ju tur. :-)

Förresten... Nån som har tips på hur man hittar en mystiskt försvunnen bok? Jag läste i boken ute förra veckan. Lade den på byrån i hallen. Sen vet i sjutton var den tog vägen. Letade igenom hela huset igår. Kankse är det nån som har ett tips?? Kanske läge för efterlyst-lappar. "Någon som sett denna försvunna bok. Vänligen kontakta Persson-Andersson." Den är ju bra så jag vill läsa den i solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar