tisdag 30 juni 2009

30/6 2006...

För tre år sedan på ett hotellrum i Göteborg förlovade jag mig med mitt livs kärlek. Jag älskar honom som attan och vill inte byta bort honom för allt i världen.
Dagen efter var vi på Robbie Williams-konsert. Förband var Besement jaxx (eller hur det nu stavas). Å just nu spelas de på radion. Komiskt.
Hur som helst... Hela helgen var fantastisk på alla sätt!!

Den här ringen är min allra käraste ägodel. Allt annat kan ersättas med nytt. Men inte den här. Jag vill helst inte ta av mig den alls. Den är liksom ett bevis på att han älskar mig och att jag är paxad. JAg älskar det!

Kanske blödigt och fånigt med kärleksförklaringar på bloggen. Men jag tyckte nog att det var tillåtet idag. Kanske kommer det en till. I augusti har vi varit ihop i tio år. Jo ni läste rätt. Tio år! Sjukt länge.

Idag har jag iaf en dejt med min alldeles egna bäjb. Det blir bio i jkpg och sen tapas på Annagretas. Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar