måndag 7 september 2009

Mickes monsterpass. Bra eller dåligt?

Om några minuter ska jag lämna kontoret för att bege mig hemåt. Till en handikappad sambo tror jag. Han har tydligen kört ett monsterpass ben på gymet. Det brukar vanligtvis resultera i att han har så ont att han inte kan röra sig på flera dar. Inget konstigt med det. Jag har ju träningsvärk varenda vecka. Men hans är inte bara i benen utan i ryggen. Han har lite svårt att fatta att han är starkare i ben än i rygg och att ryggen inte håller för tunga knäböj... Förhoppningsvis lärde han sig nåt från förra gången. Då kunde han knappt resa sig ur soffan pga ryggen. Jag antar att jag vet svaret om en timme....

1 kommentar:

  1. Haha, är det inte typiskt killar? Det måste ju se lite coolt ut på gymmet, stenhårda knäböj!

    Ekblom

    SvaraRadera