fredag 4 september 2009

En histoooooriskk dag!

Det är en oerhört spännande dag! En gigantisk dag för Nässjö. En dag som kommer gå till historien!

MIX MEGAPOL-MANNEN KOMMER TILL STAN!!!!

Nu kommer han ju tyvärr inte till mig. Men till en bekant till mig. Min förra chefs sons fästmö ska få besök. (Hängde ni med?) Hon ska få snurra på nåt hjul i radio och vinna en massa pengar på sin födelsedag i x antal år. Jag tror det är så. Hur som helst väldigt roligt för henne. Eller hela familjen för den delen. Jag väntar med spänning på att Mix-megapolmannen ska komma fram till metropolen Nässjö. Örat är klistrat mot radion. Man vet ju aldrig när man får höra en bekant röst på radion nästa gång.

1 kommentar:

  1. tack för träningspeppet!!! funkar sådär, har börjat gå med jenny men måste vänja mig att gå själv me när hon har julia.....hårt

    anna

    SvaraRadera