onsdag 26 augusti 2009

Vid liv och rörlig!

Jag överlevde gårdagens dubbelpass!! Visserligen körde jag lite grann på halvfart på pumpen så förklaringen kanske ligger där. Men jag är ändå väldigt öm i kroppen fast på ett behagligt sätt. Det jobbigaste var nog ändå det där med rösten. Det finns ju inget headset. Istället får man försöka skrika. Och på pumpen är det mycket information hela tiden. Jag kände mot slutet att rösten började spricka. Och idag har jag ont i halsen Det måste vara lite ovana tror jag. Det har gått ganska bra förut nämligen. Men jag antar att jag gör fel när jag börjar bli trött och då sliter det mer på rösten. Bättring på det tycker jag.

Nu måste jag bara sätta ihop ett step-pass till på lördag. Det där med att vara ute i god tid är ju inte riktigt min grej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar