torsdag 27 augusti 2009

Snorfull och cykelrace

Igår när jag låg och snoozade på morgonen hamnade jag i nån konstig dröm-vaken-värld. Jag drömde fast jag inte riktigt sov. Hur som helst... När jag hamnar i det där stadiet så drömmer jag så jäkla konstigt. Oftast är jag jätte-jätte-jätte-full i drömmen. Så full att jag inte vet vad som är upp eller ner. Fullare än jag någonsin varit i verkligheten. Så även den här gången.
Det mycket märkliga är att jag i drömmen skulle cykla nånstans. Å jag cyklade så jäkla fort! Jag bara swishade förbi de andra på cykelbanan. Mia skitfull på en cykel i raketfart. Ingen bra kombo. Tur att jag testade i drömmen och inte i verkligheten. Nånting säger mig att det inte går lika bra...

Undra om det har nåt att göra med att jag har fått en ny fin vit cykel under sommaren. Att jag i hemlighet vill vara med grabbkompisgänget på som har cykelrace på gatan hemma. Start vid vår grind och målgång vid skolan. Hmm... Var kommer fyllan in i bilden i så fall??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar