fredag 28 augusti 2009

Fredag eftermiddag. Me like!

Arbetsdagen är snart slut. Jag kan se hur klockan närmar sig gå-hem-tid. Förhoppningsvis när jag kommer hem finns det verktyg framplockat och virke på plats som bara väntar på att bli uppskruvat. Det sista av staketet ska upp. Och sen ger vi oss på taket igen. Shingel ska ut. Å det ska gå snabbt! (jag har en teori om det iaf.)

Sen avslutar vi kvällen som så många andra svenskar idag. Efter sommarens överdos av grillning så gör nu tacon comeback hos Persson/Andersson. Smaaaaask!

Någonstans under den här kvällen ska jag försöka klämma in tid för att göra ett nytt step-pass. 10.15 imorn smäller det. Då ska man vara pigg och peppig med ett nytt pass. Vi får se hur det går. Mitt största problem är det här med musik. Jag har aldrig köpt musik på nätet så jag vet inte hur man gör... jag känner mig gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar