lördag 29 augusti 2009

Ändrade eftermiddagsplaner

Dagens plan var att vi skulle börja lägga shingel på altantaket. MEN DET REGNAR JU FÖR FASEN HEEEEEEELA TIDEN!!!!!!

Så istället har vi städat hela huset. Mitt mission har varit att få rent i duschen. Golvbrunnen var full med hår och det började blir lite snuskigt på kaklet och så. Det var bara det att det var inte lite snuskigt. Det var VIDRIGT!

Jag har stått med plasthandskar på och en svamp i näven och tvättat hela duschen med klorin. Det var så jäkla snuskigt att jag höll på att kräkas. Jag fattar inte att vi inte har sett vidrigheterna förut. Jag ska aldrig mer vänta med att städa duschen så här länge nån mer gång.

Däremot har det aldrig varit så fantastiskt skönt att själv få duscha. Jag känner mig renare än renast just nu. Det är ju rätt najs! Sen att badrummet luktar som en simhall... Antar att man får försöka leva med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar