måndag 17 augusti 2009

Lördagsaktivitet

Under sommaren har jag tränat....... NOLL gånger. Så i lördags efter att ha degat i soffan och kollat på dåliga filmer hela dagen så fick jag ett ryck. Här är ett litet bildbevis.

Lite suddigt kanske. Men man ser väl att håret är fuktigt av svett, pannan är blank å träningskläderna är på.

Resultatet av detta är ju att jag har hysteriskt ont i stora delar av kroppen. Att man aldrig lär sig??!! Det mest fantastiska är att jag ska ha ett step-pass nästa lördag. Min puls har inte varit över 100 på hela sommaren. Jag har mest legat i soff-läge eller varit i snickartagen. Inte tränat iaf. Man kan tycka att man borde kunnat klämma in en promenad eller så. Men efter en hel dags snickrande så har vi varit helt döda. Duchat, ätit och däckat. Inte tränat. Det kan bli väldigt spännande det här. Jag kommer antagligen dö. Men vad fasen. Man får väl offra sig lite. Step lördag 29 augusti kl 10,15 kör vi. Haka på om du vill skaka lite rumpa eller se mig flämta som en gris...

1 kommentar:

  1. duktigt ryck, har inte heller haft nått sånt ryck på heeela somaren= icke bra....och idag är jag o bianca baaara inne....jag vill inte!

    anna g

    SvaraRadera