måndag 27 april 2009

Zzzzz...

UTMATTAD!!! Det är vad jag är. Jag är så sjukt trött att det inte hjälps att det är kortvecka. Jag vill bara sova. Jag höll på att somna efter duschen imorse. Skulle bara vila ögonen lite och gosa med micke. Det höll på att gå åt skogen det.

Det här med dubbla 40-årsfester på samma dag är ju förödande. Först kalas i Aneby. Käka smörgåstårta och var artig och gratulera födelsedagsbarnet. Sen hem och slå in paket till nästa födelsedagsbarn. Där kände jag att det började gå utför. Det var då alkoholen kom in i bilden. Inte för att jag blev tokfull på nåt sätt. Jag skötte mig. Men jag blir ju helt slutkörd!!

Men igår studsade jag ändå upp kl åtta på morgonen. Var på gym-möte klockan tio. Hem och käka lunch kl tolv och till eksjö och koll på Annie kl två. Var hemma igen vid sju tror jag. Det var en lite körig söndag också kan man säga... Så återigen är det skönt att det är måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar