torsdag 16 april 2009

Pysslar-mia i farten

Jag är lite i fixar och pysslartagen. Inte bara i trädgården. Nu tänker jag att jag ska göra iordning garderoben. Ordentligt. Vi har en sån där "gå-in-garderob". Man kan inte kalla det ett fressingroom för det är det verkligen inte värt att kallas. Just nu är det dessutom mest ett "gömma-alla-grejer-innan-gästerna-kommer-rum". Men nu ska jag sätta upp hyllplan, montera en bättre stång att hänga galgar. Göra plats för väskor och kanske skor. Sortera ur handdukar och sängkläder som vi inte använder. Pyssla i ordnig helt enkelt. Och städa ur ordentligt också!! För fy som det ser ut. Jag tror jag ska målka en knallrosa vägg bakom hyllorna. Micke kommer dö när han ser det. Men vad fasen. Det är ju bara en gargerob!! Jag tänker go crazy fast jag kommer få skäll. Mohahahahahaaa... (översättning: läskigt skratt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar