torsdag 16 april 2009

Filtret måste bli mer finmaskigt

Jag tror att det är nåt allvarligt fel med mig!! När det gäller nya projekt hemma altså. Det finns liksom ingen hejd på hur mycket jag skulle vilja göra. Micke bara suckar över allt jag säger. Han orkar inte ens lyssna längre. Det kommer liksom ut för mycket idéer. Då ska ni veta hur många varv det snurrat i mitt huvud innan jag säger nåt. Och alla konstiga idéer som jag kommit på men sen förkastat för jag inser att det är för dyrt, svårt eller jobbigt. Det finns ett sorts filter. Trots att det inte alltid märks. Men det finns där. Jag sitter ju och smider nya planer på grejer jag vill göra just nu.
Får väl försöka ta ett djupt andetag och sortera lite till bland projekten. Men det blir svårt. Det är så himla fiiiiint i mitt huvud!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar