torsdag 9 april 2009

Klippa träd och leka pyroman under helgen

Imorn ska jag ge mig på äppelträden hemma. De skaklippas ordentligt. Mamma och jag har ju varit på kurt i klippning. Man borde ju ha ett hum om hur man ska göra. men jag kan ingenting känns det som. Så jag tänker köra på känn. Så innan jag ska köra step med Mickes fotbollstjejer ikväll så ska jag till granngården och inhandla verktyg så jag kan såga grenar och så. Sen ska det eldas i Bodafors på söndag. Mysigt! Kanske ska man slå till och grilla korv då? När det ändå finns riktig glöd menar jag. Det ska iaf fixas lite på Parkgatan. Förhoppningsvis är det bara för grävmaskinen att köra in sen och fixa till marken så vi nån gång kan få en gräsmatta. Jag ska ta en bild på bedrövligheten så att ni får se hur det ser ut. Gräsligt... jag menar grus(?)ligt...
Men det kommer bli finfint när det blir klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar