torsdag 23 april 2009

Polly å klänningar

Sitter och tuggar på några polly... Känner mig lite ickeproduktiv. Det tar liksom inte fart i ritandet... Men jag har ju kommit en bit iaf.

I slutet av juni är vi bjudna på bröllop. Ett par vänner hemma ska gifta sig i Göteborg. Det sk abli suveränt roligt. Nu börjar jakten på att hitta ne klänning att ha på sig. OCh det är minsann inte helt lätt. Jag hittade en sida på nätet med fina klänningar. Men sidan är amerikansk och jag vet inte riktigt hur det funkar med att skicka efter över havet. Men det lutar åt ett försök där iaf.
Hittade en jättefin svart klänning. Jag vet att man inte ska ha svart på bröllop. Men om jag har e fina rosa skorna till och ett fint halsband till så kan det nog bli bra ändå. Jag ska kika runt lite till så får vi se sen. Förra året sydde jag ju en klänning. Det gick ju bra det med men det var lite bökigare... Ska be om råd från allvetande MiaB: Hon har svar på allt!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar