fredag 2 oktober 2009

Pust

Jag är helt genomsvett just nu. Varför städar man inte sitt kontor oftare? Nu när man ska tömma det så är det så himla mycket att slänga. Eftersom jag "bor" längst ner i korridoren så är det ganska långt till trappan ner och sen ut för att slänga kontorspappret. Och jag har fått gå flera gånger. För jag har sorterat ut en massa skit. Och en hel del förstår jag inte ens att jag har sparat.
Men nu börjar det bli ordning. Det mesta är nerplockat och packat. Nu ska jag bara få ut det till bilen också.

Jag fick en väldigt fin blomma av mina kollegor. Och några väldigt fina ord av min chef. Det värmde. Hade han hållt nåt längre tal så hade jag antagligen bölat. Jag är ju lite hopplös på den punkten. Och nu när jag verkligen ska gå hem "för gott" så känns det lite sorgset.

Bara så att alla vet så är ni allihop hjärtligt välkomna att hälsa på mig i Bodafors om ni har vägarna förbi. Eller omvägarna också för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar