måndag 12 oktober 2009

Nej jag är ingen trädgårdstomte

Kratta, gräva, rensa, skyffla... Fyyyyyy vad tråkigt det är. Om det är nåt jag absolut inte ska bli när jag blir stor är trädgårdsnisse. Idag har jag haft en trädgårdsdag. Själv... Ännu tråkigare!!!

När grannen knackade på dörren och bad mig grja med häckplantorna (de välte i blåsten) så var det bara att ge sig ut. Och när jag ändå var ute så kunde jag ju fortsätta fixa. Men det var så tråååååååååkigt!!!! Det värsta är att det inte är klart på långa vägar. MEN... Jag började rensa den gamla häcken. Jag har funderat på att göra det i två år men inte kommit till skott. Undra om det beror på att det är trååååååååkigt? Nu har jag iaf börjat. Och det verkar ju bli fint väder imorn med så det är väl bara att ge sig ut och sätta igång igen.

En sak är säker. Den dagen jag blir rik så ska jag anställa nån att göra sånt här jobb. Nån som gillar det. Om det nu finns såna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar