fredag 9 oktober 2009

Bloggfrånvaro

Jag är inte den mest effektiva bloggaren just nu. Men det är ju så mycket som händer på dagarna så datorn har inte ens varit påslagen. Lite skönt ibland. Man kan säga att jag har bytt ut kontoret mot att vara utomhus väldigt mycket. Eftersom det varit finfint väder hela veckan har jag försökt passa på att njuta. Morgonpromenader i solsken och lite kyla är riktigt gott. Även för den mest morgontrötta (dvs jag).

Idag har vi faktiskt sått lite gräsmatta. En del af den iaf. Det känns skönt att vi påbörjat det. Imorn ska vi plantera häck tillsammans med grannarna. Dessutom ska jag ha step på förmiddagen. Micke ska ha fotbollsavslutning med sina tjejer och senare på kvällen kommer Patrik och kollar fotboll. Fullspäckad dag minst sagt! Det gillar vi.

Just nu sitter jag invirad i en handduk efter en tokvarm, lång och skön dusch. Kanske är det dags att klä på sig, tända brasa och börja laga mat. Dagens middag blir hemgjorda hamburgare. Till detta lite IDOL och mickes gnäll över att vi måste se IDOL. Men det är så dealen är. Ska han kolla på fem miljarder fotbollsmatcher så får jag kolla IDOL. Inte för att det är nåt vi kommit överens om. Det är mest jag som bestämt att det är så. Men jag tycker att det räknas ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar