onsdag 28 januari 2009

3/3 Min sambo

Jag har antagligen väldens bästa sambo. Sedan årsskiftet så har jag jobbat som en jäkla tok plus att jag har instruerat mina klasser på gymmet. Detta har ju inneburit att jag haft en kväll i veckan som jag´varit ledig. Denna kväll brukar jag ändå komma hem sent för då "passsar jag på" att jobba över. Har ni hört nåt så korkat? Åk hempucko!! Dessutom försöker jag läsa in en kusr på högskolanm som jag missat så jag går i skolan en dag i veckan. Men jag måste fortfarande jobba fem dar så mina lärdagar har jag tillbringat på kontoret.
Inte så svårt att räkna ut att jag varit som en zombi med konstant pms...

Så tillbaka till min sambo. Han har fixat och grejat hemma som en galning. Tvättat, å städat å ibland lagat mat, jag har fått blommor utan anledning å när jag gnäller så får jag en puss i pannan. Utan honom hade gått omkring med utochinvända underkläder och bara ätit paprika. För det är ungefär det jag orkat tillaga... Han är helt enkelt den bästa!! Å så är han bara min!!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar